La notícia, del Periódico.com, la podeu llegir aquí.
EXPERIÈNCIES DESAGRADABLES
Benvolgut veí o veïna:
xafamerda@gmail.com, perquè puguen ser publicades.
També, hi pots enviar els teus suggeriments sobre la web, articles, imatges, denúncies...
Pots escriure en valencià o en castellà.
dissabte, 27 d’agost del 2011
Més ciutadans/es es queixen al ajuntament
Cada vegada més persones es dirigeixen a l'Ajuntament per fer arribar les queixes pels excrementes canins als nostres parcs. Diferents veïns de la Plaça felipe Mallol, El Parc del Lleons, Plaça Joan Pau II, El Caserón D'Haygon...han transmès el seu inconformisme a les autoritat "competents".
Els veïns d'Haygon es queixen
El periòdic loca "El Raspeig" es deixa una notícia sobre les queixes del veïns d'Haygon. Protesten per la quantitat d'excrements pobla els parcs infantils, en aquest cas, el jardí del Caserón d'Haygon.
Podeu llegir la notícia fent clic aquí...
dijous, 3 de febrer del 2011
Veí sense ulleres
A continuació, un escrit que m'ha enviat P. Jesús, un veí de Sant Vicent:
"Tengo que dar la enhorabuena al grandioso y queridísimo Ayuntamiento de San Vicente del Raspeig, gracias a él y a los dueños de sus perros hoy he recorrido una de las "rutas marrones" que van desde mi casa asta el colegio el Bec de l´Àguila y no me e encontrado ninguna merda,repito ningunaaa(bueno en los maceteros de los arboles miles)pero son abono jajajaj,no salgo de mi asombro por dios."
Aquest veí, segurament, ha oblidat les ulleres en casa.
dimecres, 26 de gener del 2011
Experiències desagradables
Inaugurem la secció "Experiències desagradables" amb el relat del veí Pedro Jesús.
CATALINA (Pedro Jesús)
Era una tarde de verano,yo era muy pequeño,calculo que sobre 6 años no mas,estaba en el pueblo de mis padres(el bonillo,albacete),como dirian alli casi naaaa.
Mi experiencia fue muy pero que muy desagradable,iba yo paseando de casa de mi abuela a casa de mi tia,poco mas de 300 metros ,jugando con mi pelotita cuando en un descuido la pelota rodo por ese ser,animal o cosa,(no sabia lo que era aun)yo en ese momento ni me di cuenta y acto seguido mis lindas zapatillas de telita(las dos) se posaron sobre eso....................... el primero de mis pies resbalo,sola la parte interior del zapato toco eso.............pero la otra hay la otra,la otra se enfundo en eso...................yo me quede bastante parado,y pensaba,que es eso...................................................mi pequeño pie integrado tan perfectamente en eso.......................podria aver pisado con la otra zapatilla y aver ido a casa de mi tia y aver dicho(mira tia,me he echo unas botas con arcilla)pero no,decidi lo que nunca debia a ver echo,comprobar lo que era eso..........................................despege mi linda zapatillita y me sente en un bordillito y ayudandome con el otro pie me quite la zapatilla,era una masa muy oscura,casi tirando a negro,aceite de algun tractor un poquito de barro,era el momento de comprobarlo,acerque la zapatilla a mi pequeña nariz y en cuestion de milesimas de segundo di con mi pregunta,la vomitada que pegue alli mismo fue espectacular en mi vida lo pase tan mal,mi pobre zapatilla era vomito con eso.............¨"como eso" con mierrrrrrrrrrda,no tube mas remedio que abandonar ambas zapatillas y subirme a casa de mi tia llorando por lo que me habia pasado,mi tia bajo al lugar de los echos y ni ella tubo el valor de recuperar mis zapatillas por que esa mierda no era normal,y entonces mi tia me dijo eso no es una mierda es una CATALINA,y yo me pregunto catalina es un tipo de mierda autoctona de castilla la mancha,por que por aqui por alicante y san vicente todavia no he visto nada igual.a partir de ese dia,toda mierda que piso no soy capaz ni de limpiarme las zapatillas ni de olerla claro,o las dejo secar y luego me voy a pasear a la calle con ella,para que vaya soltandose o que me la limpie otro,jejejeje.que yo de verdad no puedorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Noves imatges
Gràcies a la col·laboració d'un ciutadà i company del poble, hi he afegit més imatges.
No oblideu que hi podeu enviar fotos, escrits...etc, amb l'objectiu de denunciar la situació anti-higiènica que pateix Sant Vicent del Raspeig.
Salut
dijous, 20 de gener del 2011
Humor
Dins de la secció "humor" us oferisc material còmic, ja que, de vegades, no està malament prendre's les coses amb una mica d'humor.
El següent vídeo ens ensenya a no fiar-nos dels seductors
El següent vídeo ens ensenya a no fiar-nos dels seductors
dimarts, 21 de desembre del 2010
Missatge de presentació

Sóc un ciutadà de Sant Vicent del Raspeig, un poble al que estime molt. M'agrada passejar pels seus carrers i avingudes, prendre un desdejuni en algun cafè de la part vella del poble o veure com el meu fill juga en qualsevol dels seus parcs. El cas és que m'agrada Sant Vicent, però, això sí, quan està net. I quan està net? Ho està quan no hi ha brutícia als seus carrers. Si parle de brutícia, parle de papers, envasos, les maleïdes bosses de plàstic i, molta atenció...tatxan tatxan...les típiques i cada dia més familiars...
MERDES DE GOS. ¿No heu notat que cada cop és fa més complicat caminar sense xafar-ne una?
Els meu fill va al Bec de l'Àguila (una gran escola i molt professional); doncs bé, camí d'aquest col.legi ens trobem un bon grapat d'aquests pastissos marrons fosc, esperant que alguna sabata despistada faça "xof!" i, jaja, el que semblava un perfecte cilindre dur adopta la forma de la marca que deixen els cotxes al derrapar i es converteix en una merda estesa, igual que la nocilla sobre el pa.
Bromes apart, pense que aquest tema és realment seriós. No hem de permetre que persones irresponsables (el gos no té la culpa) insulten el nostre poble i els seus habitants d'aquesta desagradable manera. Tan difícil és recollir el pastís amb una bossa de plàstic? L'Ajuntament, que tant es plena la boca amb la neteja (i no diré res dels diners que ens cobren) hauria de interessar-se encara més per aquest assumpte. Veig que s'han posat cartells per tot el poble i està molt bé, s'estan fent passos, però, per exemple, si veig una caca, merda, premi, pastís, cerullo, tifa, excrement, cagada, un dia al costat d'un arbre, no és normal que alguns dies més tard encara estiga allí (amb la mateixa forma i la mateixa posició).
En conclusió, hauriem de començar tots i totes a actuar, si no volem veure el nostre meravellós poble transformat en una meravellosa merda; una merda, això sí, sequeta però saneta.
Salut
Subscriure's a:
Missatges (Atom)