La notícia, del Periódico.com, la podeu llegir aquí.
EXPERIÈNCIES DESAGRADABLES
Benvolgut veí o veïna:
xafamerda@gmail.com, perquè puguen ser publicades.
També, hi pots enviar els teus suggeriments sobre la web, articles, imatges, denúncies...
Pots escriure en valencià o en castellà.
dissabte, 27 d’agost del 2011
Més ciutadans/es es queixen al ajuntament
Cada vegada més persones es dirigeixen a l'Ajuntament per fer arribar les queixes pels excrementes canins als nostres parcs. Diferents veïns de la Plaça felipe Mallol, El Parc del Lleons, Plaça Joan Pau II, El Caserón D'Haygon...han transmès el seu inconformisme a les autoritat "competents".
Els veïns d'Haygon es queixen
El periòdic loca "El Raspeig" es deixa una notícia sobre les queixes del veïns d'Haygon. Protesten per la quantitat d'excrements pobla els parcs infantils, en aquest cas, el jardí del Caserón d'Haygon.
Podeu llegir la notícia fent clic aquí...
Subscriure's a:
Missatges (Atom)