EXPERIÈNCIES DESAGRADABLES

Benvolgut veí o veïna:

Envia les teues "experiències desagradables" i divertides, és a dir, les experiències relacionades amb els excrements canins a...
xafamerda@gmail.com, perquè puguen ser publicades.

També, hi pots enviar els teus suggeriments sobre la web, articles, imatges, denúncies...
Pots escriure en valencià o en castellà.

dijous, 3 de febrer del 2011

Veí sense ulleres

A continuació, un escrit que m'ha enviat P. Jesús, un veí de Sant Vicent:

"Tengo que dar la enhorabuena al grandioso y queridísimo Ayuntamiento de San Vicente del Raspeig, gracias a él y a los dueños de sus perros hoy he recorrido una de las "rutas marrones" que van desde mi casa asta el colegio el Bec de l´Àguila y no me e encontrado ninguna merda,repito ningunaaa(bueno en los maceteros de los arboles miles)pero son abono jajajaj,no salgo de mi asombro por dios."

Aquest veí, segurament, ha oblidat les ulleres en casa.