EXPERIÈNCIES DESAGRADABLES

Benvolgut veí o veïna:

Envia les teues "experiències desagradables" i divertides, és a dir, les experiències relacionades amb els excrements canins a...
xafamerda@gmail.com, perquè puguen ser publicades.

També, hi pots enviar els teus suggeriments sobre la web, articles, imatges, denúncies...
Pots escriure en valencià o en castellà.

dijous, 3 de febrer del 2011

Veí sense ulleres

A continuació, un escrit que m'ha enviat P. Jesús, un veí de Sant Vicent:

"Tengo que dar la enhorabuena al grandioso y queridísimo Ayuntamiento de San Vicente del Raspeig, gracias a él y a los dueños de sus perros hoy he recorrido una de las "rutas marrones" que van desde mi casa asta el colegio el Bec de l´Àguila y no me e encontrado ninguna merda,repito ningunaaa(bueno en los maceteros de los arboles miles)pero son abono jajajaj,no salgo de mi asombro por dios."

Aquest veí, segurament, ha oblidat les ulleres en casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada