EXPERIÈNCIES DESAGRADABLES

Benvolgut veí o veïna:

Envia les teues "experiències desagradables" i divertides, és a dir, les experiències relacionades amb els excrements canins a...
xafamerda@gmail.com, perquè puguen ser publicades.

També, hi pots enviar els teus suggeriments sobre la web, articles, imatges, denúncies...
Pots escriure en valencià o en castellà.

dissabte, 27 d’agost del 2011

Més ciutadans/es es queixen al ajuntament

Cada vegada més persones es dirigeixen a l'Ajuntament per fer arribar les queixes pels excrementes canins als nostres parcs. Diferents veïns de la Plaça felipe Mallol, El Parc del Lleons, Plaça Joan Pau II, El Caserón D'Haygon...han transmès el seu inconformisme a les autoritat "competents".

La notícia, del Periódico.com, la podeu llegir aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada